Zájezd do Anglie

Ve dnech 10. až 14. října 2016 se 50 žáků 2. a 3. ročníku naší školy zúčastnilo zájezdu do Anglie. Absolvovaný program popsala jedna z účastnic, Šárka Čemusová z 3.A:

„V pondělí po dvanácté hodině jsme vyrazili autobusem z Hradce Králové do Francie, abychom se mohli trajektem přeplavit do Anglie. V ranních hodinách jsme se konečně dostali do krásného přímořského města Brightonu. Nejvíce se mi líbilo v SEA LIFE centre, kde byla akvária s mnoha druhy ryb a skleněný tunel se žraloky. Po poledni jsme se nechali vyvézt do výšky 138 metrů na zbrusu novou vyhlídkovou věž British Airways i360 s krásným 360° výhledem. Odpoledne jsme viděli Royal Pavilion (královský palác v krásném orientálním stylu). Když už se blížil konec dne a Slunce začalo zapadat, tak jsme se procházeli po Palace Pier (přístavní molo), z kterého byl krásný výhled na oblázkovou pláž. Autobus nás poté odvezl do Eastbourne, kde na nás čekaly hostitelské rodiny.

Druhý den začal na křídových útesech Beachy Head ve výšce až 120 m.n.m.. Až na silný vítr to byl pro mě nejkrásnější výhled z celého zájezdu. Poté jsme se vydali na Hever Castle, což je jeden z nejromantičtějších hradů v celé Anglii. V jeho zahradách jsme se mohli projít i vodním bludištěm. Odpoledne jsme zamířili do dalšího přímořského městečka Hastings.

Poslední den zájezdu jsme strávili v Londýně, kde jsme navštívili bývalé královské sídlo Tower s výstavou královských klenotů, jeli jsme metrem na Leicester Square, prohlédli jsme si čínskou čtvrť Soho, Trafalgar Square, procházeli jsme krásným St. James parkem s výhledem na London Eye a Buckingham Palace. Závěr dne jsme strávili v Natural History Museum, což bylo nejhezčí muzeum, které jsem kdy viděla. Ve večerních hodinách jsme se vydali zpět přes Francii do ČR.

Velké díky patří skvělé průvodkyni, řidičům a úžasným učitelkám za umožnění tohoto příjemného zájezdu, na který nikdy nezapomenu.“

Obor vzdělání veterinářstvíObor vzdělání veterinářstvíCentrum malých zvířatCentrum malých zvířatŠkolní stájŠkolní stájŠkolní včelniceŠkolní včelniceŠkolní sýrárna a masná výrobaŠkolní sýrárna a masná výrobaZahraniční stážeZahraniční stážeZájmová činnostZájmová činnost
Bakaláři Google Classroom Facebook kontakt@sosvet.cz 495 535 386 Pražská třída 68/18, 500 04 Hradec Králové
Všechna práva vyhrazena - www.sosvet.cz. Obsah tohoto webu nesmí být v žádném případě bez písemného souhlasu dále publikován. K poskytování služeb a správné funkčnosti tyto webové stránky používají soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Pokud nesouhlasíte, prosím, opusťte tyto stránky - více informací. Prohlášení o přístupnosti. Cookies zásady. Web vytvořila společnost ITPA